През пролетта на 2012 г. “Пежо” пуска на пазара нов малък автомобил - “208”. Той се връща към характеристиките и размерите на легендарния си предшественик “205”, една от най-продаваните коли в Европа в годините на своето производство.

“208” е със 7 см по-къс на дължина в сравнение с досегашния “207” и със 173 кг по-лек. Въпреки намалените габарити пътниците отзад ще се радват на повече пространство, а обемът на багажника е нараснал с 15 литра.

“208” ще се произвежда във версии с три и пет врати. Под капака ще се монтират пет бензинови двигателя (мощност от 68 до 156 к. с.) и пет дизелови (от 70 до 112 к. с.). Най-икономичните ще харчат под 3,5 л на 100 км, като дизеловата гама ще бъде екипирана със система старт-стоп. Най-малките бензинови мотори ще бъдат с обем 1,0 и 1,2 л и с три цилиндъра, като също ще се отличават с нисък разход на гориво - 4,3 л в смесен режим.

Интериорът на “208” е радикално променен - основните прибори като скоростомер и оборотомер са изнесени максимално напред до стъклото като Head-up дисплей.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти


Поп Мартин
21.11.2011 15:15:21
0
0

Абе много не им се връзвайте на това, дека новите модели били по-удобни! За предните две места, може! Но скоро седнах на задната седалка на новото "Клио" - предната ми облегалка ми легна между краката, а тялото ми беше под ъгъл 90 градуса - мъка. Старото "Клио" си е много по комфортно. Чудя се защо не ги правят откровено двуместни тия новите модели , или като "Опел Тигра" , 2+2 ?!

РЕГИСТРИРАЙ СЕ

Нямаш
профил?

Запомни ме Забравена парола