G-класа на ток, бензин и дизел

Легендарната G-класа на Mercedes излиза обновена със задвижване на бензин, дизел и електричество.

Mercedes обнови легендарния офроудър

Топмоделът е с 585 к.с.

Mercedes продължава да пише историята на един от най-успешните си и печеливши модели, какъвто е G-класата. За 45 години на пазара този корав и луксозен офроудър е безпогрешно разпознаваем. Актуалното му обновление се характеризира предимно с актуализации по отношение на електрификацията, комфорта, дигитализацията и асистиращите системи, както и с повече производителност. Наред с това водачът получава информационно-развлекателната система MBUX с навигация с добавена реалност.

Конструкторите са подобрили още комфорта и лукса в съчетание с офроуд проходимостта.

Новият „офроуд“ кокпит предлага преглед на съответните данни за шофиране извън пътя, както и функции за подпомагане на шофирането в пресечени местности както на дисплея на водача, така и на мултимедийния централен дисплей. В допълнение към двата Mild-хибридни варианта G 450 d и G 500, както и наточения модел AMG G 63, по-късно ще има и електрическа версия.
Отвън G-класата запазва своя грубоват и ъгловат вид, но радиаторната решетка има четири хоризонтални ламела вместо сегашните три. В резултат на това предните брони получават обновен вид. Аеродинамиката и шумоизолацията са подобрени с нови облицовки на А-колоните и ръба на спойлера.

Водачът разчита на големи цветни дисплеи и навигация с добавена реалност.

G 500 получава нов 3,0-литров редови шестцилиндров двигател. Той произвежда 449 к.с. (330 kW) и осигурява до 560 Нм въртящ момент. Интегрираният стартер генератор (ISG) добавя към мощността допълнителни 20 к.с. (15 kW) и 200 Нм за кратко време. Версията G 450 d също е хибридизирана с 48-волтова електрическа система, като разполага с ресурс от 367 к.с. (270 kW) и 750 Нм плюс допълнителната мощност от стартер генератора.

Върховият модел AMG G 63 с 4,0-литров двигател V8 произвежда 585 к.с. (430 kW) и 850 Нм. Тук също има още 20 к.с. и 200 Нм електрическа тяга. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 4,4 секунди, а максималната скорост е ограничена на 220 км/ч. С предлагания като опция пакет Performance спринтът до 100 км/ч е с една десета от секундата по-кратък, а максималната скорост се увеличава с 20 км/ч повече.

Трансферната кутия след трансмисията гарантира, че 40 процента от задвижващия въртящ момент отива към предната ос и 60 процента към задната ос. Интелигентен многодисков съединител действа като автоматично контролиран диференциал с ограничено приплъзване. Той може да превключи към фиксирано заключване със 100% блокиращ ефект на диференциала.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили