816 коня за топмодела AMG GT

Новият топмодел в линията AMG GT носи означението 63 S E-Performance и разполага с хибридно задвижване.

Хибридният атлет спринтира за 2,8 сек от 0 до 100 км/ч

Водачът избира от 8 режима на шофиране

Със системна мощност в размер на 816 к. с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди топмоделът с дългото име AMG GT 63 S E-Performance събра погледите на гостите на състезанието от “Формула 1” в Шанхай през изминалия уикенд. Официалната премиера на модела по време на Гран при на Китай разкри още веднъж колко широко поле за повишаване на производителността дава хибридната технология.

В новия автомобил 4,0-литровия бензинов битурбо двигател V8 е разположен на предната ок и генерира 612 к. с. На задната ос е интегриран електромотор с ресурс от 204 к. с. с двустепенна трансмисия и диференциал с механичен блокаж. Когато двата двигателя (бензинов и електрически) работят на пълна мощност, водачът разполага с максималната тяга от 816 к. с. и огромен въртящ момент до 1420 Нм. Електрическият мотор може да движи и предните колела чрез карданов вал.

Водачът може да избере между четири нива на рекуперация на спирачната енергия за зареждане на батерията.

При такава производителност скоростните характеристики са близки до тези на болидите във “Формула 1”. За 2,8 секунди от покой автомобилът развива 100 км/ч, а максималната скорост на движение е 320 км/ч. Високоволтовата батерия за хибридната система има сравнително малък капацитет от 6,1 киловатчаса и дава възможност за изминаване на не повече от 12-13 км в изцяло електрически режим. В случая батерията служи не толкова за шофиране с нулеви емисии, колкото да усили задвижващата система и да захрани допълнителните 204 к. с. на електрическия мотор. Зареждането става с максимална мощност 3,7 киловата и може да се извърши от уолбокс или обикновен домашен контакт.

Мултимедийната система е с AMG адаптация и специфични за хибридната технология дисплеи и функции.

Оползотворяването на най-добрия и безопасен начин на стотиците конски сили се подпомага от активна система на окачването със стабилизация при накланяне и адаптивно управление на задния мост. Стандартна е високоефективна керамична спирачна система с 6-бутални фиксирани апарати отпред и еднобутални плаващи апарати отзад.

Агресивният дизайн на AMG GT 63 S E-Performance се подчертава от набраздени трапецовидни двойни ауспухови накрайници, червено лого с името на модела и внушителни олекотени колела, които стандартно са с размер 20 инча и широчина 295 отпред и 305 отзад.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили