Кристина Хендрикс: Наследих пищните форми от майка ми, която не признаваше диетите

 

Отидох в Италия и качих осем килограма

Обожавам старомодния стил на Ава Гарднър

Харесвам мъже, които могат да се смеят на себе си

В киното трябва да обичаш да наблюдаваш хората 

Превъзходната актриса Кристина Хендрикс е известна като звездата с най-зрелищни извивки в Холивуд. Сега тя се завръща с дългоочаквания сериал „Малък град, голяма история“. Червенокосата дива притежава една от най-пищните и зашеметяващи фигури в световното кино, но може да се похвали и със сериозен драматичен талант. Кристина Хендрикс започва като модел, но се ориентира към актьорската игра и прави фурор с ролята си в модерната телевизионна класика „Момчетата от Медисън Авеню”. После получава роли в други сериали като „Добри момичета”, „Хап и Ленърд” и др. Кристина Хендрикс прави солидна кариера и в киното с роли при Никълъс Рефн в “Живот на скорост” и „Неоновият демон”. Преди години тя бе обявена за най-секси жена в света в класация на изданието „Ескуайър”. Днес тя продължава да е една от най-желаните жени в киното и е на върха на кариерата си.

- Кристина, вие от години сте една от най-търсените и атрактивни жени в шоубизнеса. Но какво вие търсите в един мъж?
- За мен да си секси означава да си уверен и да държиш на своята индивидуалност. Винаги съм се възхищавала на жените по улиците на Лондон, Ню Йорк и Париж – начинът, по който се движат в пространството, тяхното излъчване, толкова е вдъхновяващо. Отнася се и за мъжете. Харесвам уверени мъже, но и чувството за самоирония също е от ключово значение. Харесвам мъже, които могат да се смеят на себе си.

- Вие идвате от света на модата. Какъв е вашият вкус за дрехи днес?
- Имам класически женствен вкус. Определено съм привлечена към по-винтдиж и по-дамски неща. Дрехи, които подчерават талията и раменете. За моята фигура тази естетика работи добре. На премиерите с червени килими почти винаги нося винтидж дрехи и обичам да се шегувам с този навик, когато се приготвям за светско събитие. Винаги си казвам, че този път трябва да се постарая да не изглеждам като във филм на Мартин Скорсезе. Понякога се опитвам да направя нещо по-модерно с косата си, например. Човек трябва да разнообразява, да смесва стиловете. Харесват ми старомодните, винтидж бански костюми в стила, който е носила Ава Гарндър.

- Имет една от най-обсъжданите фигури в света на киното и телевизията. Има ли някакви тайни за такова тяло или всичко е ген и природа?
- Пищността на формите идва от майка ми. Тя никога дори не си е помисляла, че трябва да отслабне. Диетите изобщо не са играли особено важна роля в нейния живот. Тя винаги е била пищна и красива и аз винаги съм я приемала за прекрасна, вдъхновяваща жена. Всяка дама е обсебена от фигурата си, но аз се чувствах щастлива и секси от начина, по който изглеждам. Може би звучи наивно, но никога не съм очаквала, че формите ми ще предизвикат такъв интерес и ще привлекат подобно внимание. Когато бях модел в младостта си и отидох за пръв път в Италия се пристрастих към капучиното. Всеки ден пиех кафе, ходех по ресторанти и качих осем килограма. Чувствах се великолепно. Събличах се пред огледалото и си казвах: „Изглеждам като жена”. Разкошно усещане. Така и не свалих тези килограми. Обичам външния си вид.

- Години след финала на „Момчетата то Медисън авеню” хората все още говорят за огромното влияние на този сериал и особено за вашата роля. На какво се дължи културният успех на поредицата?
- „Момчетата от Медисън Авеню” промени живота ми. С този сериал искахме да пресъздадем една потънала в митология и културна носталгия епоха. Естетиката бе вдъхновена от стари фотографии, които да напомнят на публиката за младостта на техните родители и родителите на техните родители. Разбира си, надявам се, че хората не ме асоциират с героинята ми в сериала Джоан в морален план. Тя има навика да изрича такива жестоки думи. И го прави през цялото време. За мен беше голямо предизвикателство да се настроя психически и да се подготвя за тези реплики. Все пак трябваше да изглеждам автентично, а подобен език е толкова делече от мен. Не само, че трябваше да съм убедителна, но трябваше да бъде и готина, да излъчвам задоволство, когато говоря. Хората трябваше да бъдат отблъснати от езика, но привлечени от жената, която го ползва. Това е солидно предизвикателство и въпрос на тънък баланс. За щастие се получи. Както и целия сериал. Сега поредицата се дава за пример за възхода на новата златна епоха в телевизията. Истината е, че телевизията победи киното и „Момчетата то Медисън авеню” е една от причините. Един стойностен, циничен и секси сериал за едно друго време и друго общество.

- Какво мислите за скандалите и събитията в шоубизнеса в последно време?
- Дано нещата се променят за по-добро. Шоубизнесът те изпитва, тества силите ти, откарва те до предела. Сурова работа е. В началото, когато пробих, бях на седмото небе. За родителите ми и за моите приятели не бях особено успешна актриса, но аз се чувствах превъзходно. Участвах в сериали, които харесвам и работих с колеги, които обожавам. Изкарвах си прехраната като актриса и ценях всяка секунда.

- Кое е най-важното качество за един филмов артист?
- Способността да наблюдава хората. Винаги съм била фокусиран наблюдател на човешкото поведение. Обожавам да гледам другите хора. Да следиш някой и после да успееш да го изразиш и да го претвориш в твоя версия е нещо, което винаги ме е вълнувало като човек и като артист.

- Как се работи с провокативен режисьор като Никълъс Рефн, с когото вече имате два филма - „Живот на скорост” и „Неоновият демон”?
- Честно да си кажа, снимах се в „Живот на скорост” само заради режисьора Рефн и после нямаше как да му откажа за „Неоновият демон”. Той е много странен, но много креативен и нестандартен. Резултатите са впечатляващи. Той прави едновременно шокиращи, отблъскващи и красиви, поетични филми.

- Доказахте и комедийния си талнат в “Потърсвил”. Как беше това преживяване?
- Една прекрасна палавата зимна комедия, в която имах щастието да играя с Майкъл Шанън. Той е в ролята на собственик на трудно оцеляващ магазин в малък град на име Мейнард, който получава тежък удар от живота, след като е изоставен от приятелката си. Вследствие на пиянско скитосване из града в костюм на маймуна, Мейнард е сбъркан с легендарното създание Саскуоч (известен още като Голямата стъпка или Бигфут), което отприщва истинска интернационална медийна буря, която привлича така необходимия за града поток от хора, които да харчат парите си там. С такъв филм човек просто трябва да разпусне и да спре да се взима насериозно.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Интервюта