Само автомобилни познавачи с набито око ще познаят какво е “пипнато” във фейслифта на “Хюндай Санта Фе”. Големият всъдеход се радва на толкова голям успех, че във външния вид не са правени големи промени. Просто защото няма нужда. Достатъчни са малко модернизация и козметично освежаване.

При по-внимателно вглеждане се вижда новото - радиаторна решетка с три ребра в цвета на купето (вместо старата с две ребра), фарове, стоп светлини, брони и прагове. Алуминиевите джанти с двойни спици са част от стандартното оборудване заедно със спортните ауспуси и надлъжните греди на покрива.

С дължина от 4,66 м корейският автомобил леко надхвърля габаритите на средно голям всъдеход. Но в сравнение с останалите в този клас предлага значително повече простор за пътниците, място в багажника и трети ред седалки, благодарение на които ползва данъчен кредит.

Разкрасителният фейслифт не е подминал и интериора, който глези пътниците с приятни материали, нови тапицерии и арматурно табло плюс изключително удобни кожени седалки.

Под предния капак обаче промените са големи. Новият турбодизелов двигател с обем 2,2 л отговаря на последните екологични норми Евро 5. Моторът разполага с щедра мощ от 197 к. с. и с лекота изстрелва напред 1,8-тонния всъдеход до максимална скорост 194 км/ч.

Още от 1800 оборота е на разположение максималният въртящ момент от 430 Нм, което гарантира еластичност, икономичност и най-вече - ускорение с лекота. Фабричните данни за комбиниран среден разход 6,8 л и градски 8,8 л са напълно реално постижими.

Предавките се превключват чрез 6-степенни скоростни кутии - механична с индикатор за превключване или автоматична, която е изцяло нова. Модерният автоматик е на нивото на водещите германски марки и работи в чудесна хармония с тихия и мощен мотор. За да се насърчава екологичното и икономично каране, напътстващата система ЕКО помага на водача да спестява гориво, като със светлинен индикатор на таблото му показва в какъв режим шофира.

С просвет от 20 см и електронно контролиран диференциал, който при нужда изпраща допълнителна тяга на задната ос, “Санта Фе” не е паркетен лъв, а разполага и с добри офроуд възможности. Автомобилът се катереше без проблеми из преспите и заснежените пътища на Рила в тестово шофиране. Почти 200-те коня под капака и интелигентното двойно предаване вдъхват у водача сигурност и спокойствие. Към системите за сигурност е прибавен и сензор за преобръщане и при небходимост задейства страничните въздушини възглавници, “завесите” и пиропатроните на предпазните колани.

Здравината на “Санта Фе” е пословична и това е един от моделите, благодарение на които “Хюндай” спечели признанието на сп. “АутоБилд” за производител на най-надеждните коли в света. Това е и всъдеходът с най-голяма гаранция, част от пакета “5 години тройна грижа” - пълна гаранция без ограничение на пробега, пътна помощ в цяла Европа и безплатни прегледи на техническото състояние.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти


РЕГИСТРИРАЙ СЕ

Нямаш
профил?

Запомни ме Забравена парола