Престижно икономическо списание: Елегантност, феърплей и харизма - трите ценности на Григор Димитров

Престижното икономическо списание Forbes публикува материал за най-добрия български тенисист Григор Димитров и един от спонсорите му - френската марка Lacoste.

"Григор Димитров и Lacoste - съвпадение на елегантност, феърплей и харизма", пише изданието и разкрива, че 32-годишният българин е посланик на бранда от 2023-та година, а на бельото на марката - от 2024-та. "Първата дума, която изниква в съзнанието ми, когато се сетя за Lacoste, е елегантност. Влиянието на "крокодила" е неразделно от света на нашия спорт. За мен има настроение, емоция зад него: тя комбинира страст, представяне, феърплей и разкрепостеност на ума", коментира Димитров за бранда.

Изданието цитира българина, който споделя, че си прилича с Lacoste заради уникалните и различни характеристики, които ги отличават. "За Григор брандът изразява елегантност с различни опции. За бранда тенис играчът носи трите основни ценности, за да се покаже есенцията на Lacoste - елегантност, феърплей и харизма. Тройна комбинация, която пасва на отлично на Димитров. Неговият принос го присъединява до други представители на бранда - негови колеги, които изповядват същата философия - Новак Джокович, Даниил Медведев, Уго Юмбер, Артур Казо и най-скоро присъединилият се - Артур Филс" - пише още Forbes в Испания. 

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Извън терена